Sony RDP-X60iP zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony RDP-X60iP zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Bossie1967 18-04-2012
Geschreven voor: Sony RDP-X60iP zwart

Helaas, had deze gekocht, maar laat hem terugbezorgen. Bas is te nadrukkelijk aanwezig en dan kan je ook nog op een knop drukken om de bas te versterken. Ik ga toch voor een andere speaker.

Martin_Thuis 13-02-2012
Geschreven voor: Sony RDP-X60iP zwart

Werkelijk een prima apparaat!

De Sony heb ik pas enkele dagen in het bezit. Na lang zoeken is mijn keuze op deze Sony gevallen vanwege de vormgeving en de specificaties, maar ook de prijs. In dit model past de iPad dan wel niet, maar maar met Bluetooth werkt het fantastisch. de iPhone of iPod (touch) passen hier uitstekend in.

De geluidskwaliteit is voor mij boven verwachting, met name de Bass Boost werkt fantastisch. Het stereobeeld wat uit deze speakers komt is erg goed.

Wat mij betreft een aanrader voor iedereen die een goeie speakerset met versterker zoekt voor zijn of haar iPhone/iPad/iPod.

Ron Bijl 03-01-2012
Geschreven voor: Sony RDP-X60iP zwart

Mooie speakerset die goed werkt middels bluetooth, alleen de geluidskwaliteit is onder de maat, lage tonen zijn veel teveel aanwezig en midden en hoger bereik zijn matig, hou je van bass dan is dit je speaker, maar ik zou hem niet aanbevelen.